Sv: Silly Season inför 05/06
Vad är det som händer? Är det så att Sperrle ska vara förstavaöet, tro? Eller blir det ett nytt finskt målvaktslejon...... Vi får väl se. Men det kanske är dags att öppna plåman lite.