Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: Låter ju bra det.Är inte nyttigt för hjärtat om målvakten ställer till det då han ska stoppa pucken.


Hur serr det ut för Mora på värvningsfronten? Är det några nya namn på g?