Sv: Silly Season inför 05/06

Dino:

För att avsluta den kan jag väl rapportera att Steen tydligen sagt att blir han kvar i Europa blir han kvar i MoDo, men att han så klart hoppas på NHL. Inget man inte kunde räkna ut själv, alltså.