Sv: Silly Season inför 05/06
mattias - 74: Jag tror att Moras slutspelsplats försvann en tisdagkväll i Februari på Hotel Scandic Park......Hade det som hände där aldrig hänt så hade vi nog fått se slutspelshockey i Smidjegrav.