Sv: Silly Season inför 05/06
Anders i Budum: Ja där var du helt rätt ute..... Bra med en stor defensivt skicklig back.... Vem vet vad som komma skall? Börjar bli lugn nu. Vi kommer nog fortsättningsvis att vara nummer ett i Dalarna.....