Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: Jaha, då fattar jag. Inte så konstigt att han drar då. Det är ju aningen skillnad på folieform med mat + 2000kr att handla för i Koopen, mot 250 000 i mån. Jag hade nog åxå flyttat då...