Sv: Silly Season inför 05/06
mattias - 74:
Ja det blir mycket utlänningar runt Siljan nu....Men än så länge ligger ju Mora i lä...Det lär inte bli mycket svenska i omklädningsrummet nere vid södra Siljan heller....