Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson:

Vore det inte bra att begränsa antalet utlännigar i es då? jag tycker att detta är på väg att spåra ur, men vad gör man när pengarna tagit över? klubbkänslan är som bortblåst för det mesta!