Sv: Silly Season inför 05/06
Steff: Det viktigaste borde väl ändå vara att komma till slutspel?
Visst förstår jag att du gärna ser att ni kommer före Leksand, men viktigast borde ju ändå vara komma så högt upp i tabellen som möjligt.