Sv: Silly Season inför 05/06
Legenden42:

Håller faktikst med Jardemyr var inte bra i Leksand. Fattar inte de som gillade honom och Stefan Bergkvist, maken till kvartsfigurer på en ishockeyplan har jag aldrig skådat =) ingen bra skridskoåkning och absolut de 2 mest onödiga nyförvärven till Leksand i modern tid.