Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson:

Jaså? vi får se vad det är för spelare om Jonas och de andra har att presntera senare. Jag ahr ju mina önskespelare som dessutom inte är helt orealistiska att få Kolla Leksand gb =)