Sv: Silly Season inför 05/06
Dino:
Eftersom vi nu har en finsk accent på headcoachen, tycker jag att vi alla visar enighet, och övergår till nåt sånt här som jag nu har på mobilsvaret.

Se länk. Äh fan. HÖR länk.