Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: Ja kanske det ,tycker det är ganska pinsamt hur vissa får kontrakt eller ej verkar inte vara på isen som man ska visa vad man går för,Hoppas att det blir ett lag iallafall trots mycket konstiga kontrakt