Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04: Tycker du verkligen att serien bör stängas? Vad har du för positiva argument till det i så fall. Var finns moroten för de lag i de undre serierna att kunna ta sig till eliten i så fall? Jag bara undrar..