Sv: Silly Season inför 05/06
Credit, Knogen, credit:
Extremt stor mängd credit för ett inlägg som gör det oerhört tydligt vad effekterna blir om ligan stängs.

Vad jag inte riktigt förstår är varför inte Kella bråkade om stängd liga för att få fram duktiga juniorer för, låt oss säga tolv månader sedan...