Sv: Silly Season inför 05/06
zeb: Jag tror inte att någon ES klubb är villig att sticka ut hakan och värva en så "het potatis". Blir det spel i Sverige så kommer det att bli MIF. Det är nog det enda lag som är villiga att ta emot sån kritik.