Sv: Silly Season inför 05/06
wap.hockeysnack.com
Nu är man besviken inte en enda MIK tröja såg jag när jag väntade på Svegs bussen. Däremot en Brynäs t-shirt såg jag :-) Trevlig Midsommar på er Moringar så ses vi Sunsdsvall samt under eran Cup