Sv: Lockouten är slut
LEKSING1977: Nej , den omröstningen kom till efter att vi hade en Likadan på Leksands sida där man kunde rösta på alla lag utom Leksand.....För varför skulle en Leksing rösta på att de är roligast och slå Leksand?

Den här omröstningen är nog mer ironi än hat...