Sv: Lockouten är slut
Slinger: nu sa du nåt riktigt!men jag tycker ändå att hockeyn i mora är ej kultur...som skidåkningen.det blir intressant att se hur folk el "supportrarna"ska reagera när det går dåligt för laget