Sv: Lockouten är slut
Anders i Budum: frågan är ej om nån allsvenska spelare!Jimmy Ericsson,Wallenberg håller ES klassen.
Real madrid har ej vunnit nåt med sina utlänningar som kostar milljarder!!!