Sv: Lockouten är slut
Knogen: Dina inlägg är alltid lika roliga å se.... Har masken nån gång bett om att få stänga serien ?

i övrigt så sa Jonas Bergqvist så sent som för några dar sedan till superstars.nu att han absolut inte vill att förbundet ska stänga serien.


Säg vad du vill nu.......så får vi se vad du säger om ett år.