Sv: Lockouten är slut
Metal Guru: Det är det som är problemet... därför borde dom slopas men OM dom nu måste finnas så ska dom ju vara regionala för ANNARS ÄR DET INGA "DERBYGRUPPER".

14 lag och 52 omgångar lär vi aldrig se, då är det bättre som det är nu.