Sv: Silly Season inför 05/06
zeb:

Här på HockeySnack uppskattas det om man försöker hålla en trevlig ton gentemot andra.

Eller som det står längst upp här i Moras gästbok:
Var trevlig, behandla andra så som du själv vill bli behandlad.