Sv: Silly Season inför 05/06
83 Liljegren:

Varför ge upp? iofs ska det väl väldigt mkt till, men ge upp? aldrig..

Men ni Brynäsare har väl gett upp för längesen, ni lär väl ändå inte kunna locka några nyförvärv fö.utom norskar och spelare från allsvenskan.