Sv: Silly Season inför 05/06
83 Liljegren:

Nä där håller jag inte med dej riktigt för det var när marian hossa kom som det gick snett för då blev spelet mycket sämre helt plötsligt.
när hossa kom så slutade de andra att ta sitt ansvar ute på isen och hockey är ju som bekant en lagsport.