Sv: Silly Season inför 05/06
Knogen: "Säger såhär" Obs! Söderbergcitat
Med tanke på att Hossa gjorde en hel del poäng så måste man nog säga att han gjorde en hel del nytta rent sportsligt sett...

Förresten? Är det bara jag som tycker att det är "Aulakänsla" på FMM Arena?