Sv: Mora-Leksand
Idag ska vi fanemej MOSA Leksand! Hoppas segertåget börjar idag och att Sperrle eller Vehanen spikar igen kassen. Murbräckan Jansson måste också igång igen.

Hoppas Leksingarna har jacka på sig i kväll för det lär bli rejält dragit när orkanen från Mora tar fart. Varma pastejer vill jag lova!

Keep on rocki´n Mora!