Sv: Mora-Leksand
MW:

Det är inte bara radiostatistiken som är kass. Skrapade precis en triss och det blev som vanligt. Om min radiostatistik kan jag bara säga att det är tre matcher som jag inte följt via radion och det är dom det blivit poäng i.