Sv: Mora-Leksand
insu: IFK tappade 2-1 (med 5 minuterna kvar) till 2-3 mot Hamarby. Är DET ett omen?! Usch, vad nervöst det är!

Malte är suverän som kommentator. Hymlar inte med vilket lag han håller på. Kom igen, Malte! Kila ner till båset och peppa killarna.