Sv: Luleå - Mora 2/1
Ajaj, Ross ut, i offensiv zon?
Och webbkommentatorn fortsätter vara med oss, mot Lärking. "Jag tycker han är ganska tuff mot bortalaget."
Lärking måste ha kopplingar till webbradion också eftersom han raskt tog kompensationsutvisning på Skrbek.