Sv: Mora - Leksand
IsCaN:
Han borde få stå, men på något konstigt vis känns det som de inte har någon vidare struktur i målvaktsvalet. Sperrle har ju gjort flera kanonmatcher, ändå är det Vehanen som står nästa match.

Nej, låt Sperrle stå.