Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin: Kan ju vara svårt att koncentrera sig 100 på en match, när de som skall referera den lägger en massa energi på annat.
norrland: där går våra åsikter brett isär, men det är ju inte annat än väntat^^