Sv: Truppen 06/07
Nr19: ja, Hedlund är min favorit i Leksand, han skulle jag mer än gärna se i MIK igen.

mok: Klart fan vi kan glömma honom :) trodde inget annat heller om jag ska vara ärlig, men skoj hade det varit.