Sv: Hemsidan
Mitt inlägg nedan verkade lite förvirrat, klart stygga skall skrivas som snygga, sidor alltså.
Självklart är innehållet det viktigaste, med ett snyggt yttre är väl att föredra, om valmöjligheten finns......