Sv: Lars Johansson
Db_04: Tycker det är rätt konstigt endå att han hammnar i division 1. Menar han spelade ju riktigt bra av det jag såg i SCA Cupen. Borde ju kunna bli utlånad till en allsvensk klubb ? :D