Sv: Mora- Malmö
Metal Guru: Nån gång kommer det en vinst för Malmö och man känner sig lite orolig, men det får då inte bli på måndag. Det blir säkert ingen lätt match för att de ligger i bott. Hoppas på en bra start för Mora.