Sv: Mora- Malmö
mattias - 74:

Hehe, ok. Ja fan, Luppen borde kunna ge honom en match. Jag hörde nämligen något om att Mikkola vann den "fighten", var tydligen mest peta krama, men jag vet inte. Har ju aldrig sett honom få stryk så. :)