Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
insu:
Det brukar vara så, att elvan och tolvan är bättre än de bästa i allsvenskan. Ja, innan kvalserien alltså. Men senast båda lagen klarade sig kvar, var för fem år sedan.