Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Hade funderingar efter matcherna mot skansen och indianerna, vilken skall man ta bort om det kommer ett eller två nyförvärv, kunde inte hitta någon självskriven kandidat. Idag kan jag peka på 10-15 st utan vidare.