Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
I eftermiddag och kväll kan vi få ordentligt häng på de ovan oss, men tyvärr så kan vi bli mer avhakade också. Jag tror och hoppas på tre pinnar för de våra, hur det går för övrigt kan vi inte göra något åt, men vi måste göra vårt jobb.