SCA-Cupen!
« Föregående · 742937 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-Cupen!
Kommer matcherna bli rapporterade någonstans? Någon av er som är på plats borde ta på sig ansvaret med en laptop så vi som är mindre lyckligt lottade får lite live-rapportering!
Sv: SCA-Cupen!
Tydligen matchstraff på Toukko nu. Nån måste tala om för honom att han ska lugna sig lite.
Sv: SCA-Cupen!
Stigsson:
34.39 5 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-H
34.39 20 min Mora 13. TUOKKO, Marco GA-MI
34.39 5 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-H
34.39 20 min Mora 13. TUOKKO, Marco GA-MI
Sv: SCA-Cupen!
sold: Junior och Borlängekille. Tvillingbrorsan Leo gjorde debut i en annan träningsmatch.
Sv: SCA-Cupen!
sold: Max Qwarnström är forward född 88 från Borlänge från början .....han och tvillingbroder Leo (Som är back och redan spelat 1 match för MIKs alag).
Dom rankades som hyfsat stora talanger...dom har vart lika bra i Fotboll och Innebandy som där i Hockey.... nackdelen med dom har väll vart en hel skitutvisningar... men på seniornivå så kan ju tufft spel löna sig .....
Jag skulle inte bli förvånad om dom 2 kommer spela i Elitserien inom kort tid... Mora verkar då tro en hel del på dom
Sv: SCA-Cupen!
Db_04:
Ser att min " idol " har gjort bort sig igen =)
34.39 5 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-H
34.39 20 min Mora 13. TUOKKO, Marco GA-MI
Ser att min " idol " har gjort bort sig igen =)
34.39 5 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-H
34.39 20 min Mora 13. TUOKKO, Marco GA-MI
Sv: SCA-Cupen!
Alla Moras juniorer är ju så småväcksta förutom Andreas Melin som gick hem till Borlänge (187/90kg.)
Sv: SCA-Cupen!
horcoff: mmm Melin kommer göra mycke nytta i sin moderklubb... inte alls omöjligt han avancerar i seriesystemet.
Sv: SCA-Cupen!
Db_04: ser ut som att Lars Johansson har gjort en riktigt bra match!:)
93,3%
58.02 4-1 Rayn Jardine i tom kasse.
93,3%
58.02 4-1 Rayn Jardine i tom kasse.
Sv: SCA-Cupen!
horcoff: Inte illa va. Känns alltid bra när tänkta målgörare spräcker nollan:)
Trevligt att Simons och Nilsson fick sätta en pinne:)
Trevligt att Simons och Nilsson fick sätta en pinne:)
Sv: SCA-Cupen!
Vad är nu detta? :D
56.44 2 min Mora 27. BEAUDOIN, Eric HOOK
56.44 2 min Mora 27. BEAUDOIN, Eric HI-ST
56.44 2 min Mora 27. BEAUDOIN, Eric ROUGH
56.44 2 min Mora 27. BEAUDOIN, Eric HOOK
56.44 2 min Mora 27. BEAUDOIN, Eric HI-ST
56.44 2 min Mora 27. BEAUDOIN, Eric ROUGH
Sv: SCA-Cupen!
Db_04:> Tiderna är nu i helgen, nästa helg får man väl flytta till Mora på nått sätt.
Saxat från morahockey;
- Ryan gjorde en helt okej match. Lars Johansson i målet var väl vår bäste spelare, annars tycker jag att alla gjorde vad det förväntades av dem. Det var väl ingen som stack ut så där, säger Djoos.
Kul om Lars kunde spela till sig en plats i laget.
Saxat från morahockey;
- Ryan gjorde en helt okej match. Lars Johansson i målet var väl vår bäste spelare, annars tycker jag att alla gjorde vad det förväntades av dem. Det var väl ingen som stack ut så där, säger Djoos.
Kul om Lars kunde spela till sig en plats i laget.
Sv: SCA-Cupen!
RQT: Har Hymer hakat i kull någon över halsen?;)
Tur att det var drygt 3 min kvar av matchen.
Johansson har gjort det grymt bra, i målet, vi får nog se mer av honom i framtiden:)
Db_04: Var inte så tidig att dömma.
Rämö gjorde en bra match i Ånge.
Tur att det var drygt 3 min kvar av matchen.
Johansson har gjort det grymt bra, i målet, vi får nog se mer av honom i framtiden:)
Db_04: Var inte så tidig att dömma.
Rämö gjorde en bra match i Ånge.
Sv: SCA-Cupen!
Verkar som vi ångar på fint så här på försäsongen, jag tycker det ser riktigt bra ut! Kul att vi klarar göra mål utan Brendl också. Klockrent.
Sv: SCA-Cupen!
Hmm, Är det någe fel på Pitkämäki eftersom han inte ska stå idag heller? Inte ens med i laguppställningen :S
Sv: SCA-Cupen!
Uddan: Uddan palcerar mora i absoluta botten vid säsongsslut,
såtillvida jag inte läst fel. Förklarar dig?
såtillvida jag inte läst fel. Förklarar dig?
Sv: SCA-Cupen!
Hmm, Tänker jag rätt nu? Har Mora förlorat alla sina matcher när Rämö stått? Han stod mot CSKA Moskva, han stod idag mot Brynäs, var det han som stod mot Kloten också? Inte bra isf, låt Lasse få blir andramålvakt istället
Sv: SCA-Cupen!
RQT:
Det spelar väl ingen roll, såvida man inte är vidskeplig? Det är möjligt att du har rätt i att Rämö inte är en av våra två målvakter - Lasse har övertygat - men det viktigaste är väl vad han har uträttat på isen, inte matchresultaten? Det är ju fler spelare som bidrar. Och CSKA är lite vassare motstånd än Sundsvall...
Det spelar väl ingen roll, såvida man inte är vidskeplig? Det är möjligt att du har rätt i att Rämö inte är en av våra två målvakter - Lasse har övertygat - men det viktigaste är väl vad han har uträttat på isen, inte matchresultaten? Det är ju fler spelare som bidrar. Och CSKA är lite vassare motstånd än Sundsvall...
Sv: SCA-Cupen!
insu: Jo visst är det så. Kan erkänna att jag är bra vidskeplig. Har iofs bara sett honom stå en match, mot CSKA. Tyckte han såg väldigt ostabil ut, det var iofs första matchen, men ändå. Hoppas i vilket fall att Harri ser Pitkämäki som 1:a i framtiden.
Sv: SCA-Cupen!
RQT:
Jo, det mesta lutar väl åt det. Och ingen vore gladare än jag (ja, kanske han själv och hans familj då) om Lasse knep platsen som andremålis.
Men vi får väl se - jag skulle inte bli helt överraskad om Rämö försvinner i något av transferfönstren.
Själv hoppas jag att alla våra målisar håller nollan hela tiden!
Jo, det mesta lutar väl åt det. Och ingen vore gladare än jag (ja, kanske han själv och hans familj då) om Lasse knep platsen som andremålis.
Men vi får väl se - jag skulle inte bli helt överraskad om Rämö försvinner i något av transferfönstren.
Själv hoppas jag att alla våra målisar håller nollan hela tiden!
Sv: SCA-Cupen!
Jag tror nog de flesta hellre ser Lasse än Rämö som andremålis. Och som föregående sa, han imponerade inte mot CSKA.
Sv: SCA-Cupen!
insu: Eftersom transferfönstren nu är avskaffade kan ni skicka hem honom när som helst... ja innan 31 januari tror jag det var.
Sv: SCA-Cupen!
Bonäs norra: Pitkämäki verkar stabilre och väldigt reaktionssnabb det lilla jag har set av honom, han är nog en given förste målis.
Ps Luleå förlorade mot ett Italienskt lag alltid något
Ps Luleå förlorade mot ett Italienskt lag alltid något
Sv: SCA-Cupen!
Paddan: Du har rätt såg sedan att det var ett lag från den
italienskspråkiga dele av Schweiz. Hur som var det bra
italienskspråkiga dele av Schweiz. Hur som var det bra
Sv: SCA-Cupen!
Hörde att P4 Radio Dalarna ska sända Mora-Timrå.
Vi får väl se, höra om det stämmer.
Sändningen ska börja 17.05.
Vi får väl se, höra om det stämmer.
Sändningen ska börja 17.05.
« Föregående · 742937 · Nästa »