SCA-Cupen!
« Föregående · 744552 Till forumet
Sv: SCA-Cupen!
mattias - 74: Granströms första mål Grattis !
Andre Hult uppsatt som Back ? på swehocksy.
Andre Hult uppsatt som Back ? på swehocksy.
Sv: SCA-Cupen!
Man märker av den nya bedömningsnivån ganska tydligt som det ser ut, hakningsutvisningarna frodas verkligen.
Sv: SCA-Cupen!
horcoff: Det ser inte bra ut:
Second Period
36.26 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders HOOK
34.52 2 min Mora 15. JARDINE, Ryan HOOK
30.01 2 min Mora T. Team Mora TOO-M
27.19 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders ROUGH
24.26 2 min Mora 32. KURVINEN, Mikko ELBOW
Second Period
36.26 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders HOOK
34.52 2 min Mora 15. JARDINE, Ryan HOOK
30.01 2 min Mora T. Team Mora TOO-M
27.19 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders ROUGH
24.26 2 min Mora 32. KURVINEN, Mikko ELBOW
Sv: SCA-Cupen!
horcoff:
Mikko Rämö får nog byta till en torr tröja i tredje. 22 skott på sig i andra perioden men inget insläppt.
Om Kurvinen ska in i laget, på vems bekostnad blir det?
Hur har de andra finska backarna Bruun och Määttä skött sig. Har nåon av utlänningarna "try-out" kontrakt?
Mikko Rämö får nog byta till en torr tröja i tredje. 22 skott på sig i andra perioden men inget insläppt.
Om Kurvinen ska in i laget, på vems bekostnad blir det?
Hur har de andra finska backarna Bruun och Määttä skött sig. Har nåon av utlänningarna "try-out" kontrakt?
Sv: SCA-Cupen!
insu: Ska nog ta tillbaka detdär jag skrev om Rämö igår. Som det ser ut nu iaf, verkat ha agerat vägg idag.
Sv: SCA-Cupen!
RQT: 36 skott och 97,3%
Ser ut som att Rämö har gjort ännu en bra match.
Men roligast av allt är att Granström äntligen fick göra mål.
Ser ut som att domaren var lite ojämn.
Ser ut som att Rämö har gjort ännu en bra match.
Men roligast av allt är att Granström äntligen fick göra mål.
Ser ut som att domaren var lite ojämn.
Sv: SCA-Cupen!
MIK 7-1: Kom nyss hem från matchen mellan Mora-Timrå, Mora kan i alla fall tacka målvakten Rämö för att man klarade oavgjort. Han spelade riktigt bra och stabilt matchen igenom.
Sv: SCA-Cupen!
Bonäs norra: det borde de finnas....serien ser äckligt jämn ut förutom kanske top 5 då
Sv: SCA-Cupen!
Bonäs norra: Första matchen mot Sundsvall spelade Mora riktigt bra och Sundsvall var inte i närheten av att vinna. Mora gjorde lite som dom ville. Mot Brynäs så spelade man väll helt ok, fast målvakten var rätt darrig den matchen och borde väll tagit 1-2 puckar. Matchen mot Timrå ja det var väll upp och ner Timrå domminerade en hel del. Men matchen vart lite söder ryckt med iom alla utvisningar som var.
Enligt mig så gjorde i alla fall Mora en helt klart godkänd turnering. Fast ska mora nå slutspel i år så måste dom höjja säg några snäpp till.
Enligt mig så gjorde i alla fall Mora en helt klart godkänd turnering. Fast ska mora nå slutspel i år så måste dom höjja säg några snäpp till.
Sv: SCA-Cupen!
Dalmas1:
Såg Määtä i Sundsvall han såg lite för överviktig ut för att imponera på mig, var lite lik Djoos förövrigt...
Såg Määtä i Sundsvall han såg lite för överviktig ut för att imponera på mig, var lite lik Djoos förövrigt...
Sv: SCA-Cupen!
Bonäs norra: Det är klart att du skall vara orolig när TIMRÅ IK har 9st borta från truppen utfyllt med junisar.....
Sv: SCA-Cupen!
Tellus: Nu har jag dock inte så stor koll på vad alla lag värvat och vad dom saknade för spelare under cupen iom att jag inte håller på något av lagen som deltog. Men alla lag utom Sundsvall ställde upp med rätt mycket juniorer pga landslags uppdrag/skador. Sedan är det försäsong med, man får nog vänta till efter 10 imgångar i seriespelet innan man får en liten inblick om hur det kommer se ut.
Sv: SCA-Cupen!
Cyklob: Visserligen men samtidigt så tycker jag att man får en bra inblick i bredden i lagen. Det är en lång säsong och skador kommer att komma.
Sv: SCA-Cupen!
GävleLasse: Självklart är det så, jätte roligt att få se många juniorer få chansen med. Men endå svårt att dra allt för stora växlar av det hela :).
« Föregående · 744552
ser ingen Toukko med i laget ?? Avstängd som vanligt eller =)