Nån som har hört nå mer om nå nyförvärv? värkar gå lite segt nere hos "Don Corleone"
Silly Season
« Föregående · 700215 Till forumet
Sv: Silly Season
mattias - 74: håller med dig till 110% vart har ni fått att niklas persson e klar ? :S
Sv: Silly Season
dölfors:
Verkar som om Moringarna tror att de skall få Backlund och Persson! Fet chans säger jag!!
Verkar som om Moringarna tror att de skall få Backlund och Persson! Fet chans säger jag!!
Sv: Silly Season
mattias - 74: Jag är själv moring .. men jag tror inte niklas kommer hit .. han har för stort leksands hjärta ..
Sv: Silly Season
mattias - 74: äh,Backlund...nädu,vi ska ha en kanonmålis.han är inte ens påtänkt....=)
Sv: Silly Season
Steff: hörde att det var på väg en världsmålis på väg hit.fick dom dne här värvningen så skulle hela sverige tappa hakan . enligt säkre källor
Sv: Silly Season
Steff: Backlund är ju en bra målis men jag har svårt å tänka mig att han spelar här nästa sesong
Sv: Silly Season
zeb:
Inte alls. Skall du lura mig får du hitta på nåt bättre.. Ni har ju tjatat halva säsongen om Pajen..
Inte alls. Skall du lura mig får du hitta på nåt bättre.. Ni har ju tjatat halva säsongen om Pajen..
Sv: Silly Season
zeb:
haha låter det så nu.. jaja med tanke på att ni skall ersätta Kerman så är nog pajen ett bra alternativ för ni får aldrig nån lika bra som Kerman igen då skall simons ha fingertoppskänsla återigen!!
haha låter det så nu.. jaja med tanke på att ni skall ersätta Kerman så är nog pajen ett bra alternativ för ni får aldrig nån lika bra som Kerman igen då skall simons ha fingertoppskänsla återigen!!
Sv: Silly Season
mattias - 74:
Första april är ju stora värvningsdagen. En sådan dag kan både Backlund och Niklas Persson bli klara för Mora.
Första april är ju stora värvningsdagen. En sådan dag kan både Backlund och Niklas Persson bli klara för Mora.
Sv: Silly Season
mattias - 74: Kommer nog bättre killar än både Kerman och pajen, målsättningen är då det,
Sv: Silly Season
mattias - 74: Tror inte MIK är så intresserade av Pajen och Backlund - vi vill ha folk som spelar för laget och inte satsar på allsveenskan.
Lotvonen daremot som inte har hamnat i eran div. 1 lunk kan vara inresant.......
Lotvonen daremot som inte har hamnat i eran div. 1 lunk kan vara inresant.......
« Föregående · 700215