Är på väg bort, hade vart en stor förlust en av våra bästa backar i år! Hoppas vi får ha kvar han
Smrek
« Föregående · 699539 Till forumet
Sv: Smrek
Dalmas1: Fast Skrbek räknas väl inte ändå? Han var ju luling innan han blev moring och hade dessutom en fotbollsspelande flickvän i Luleå. Hade LHF vågat satsa på en skade- och avstängningsbenägen samt mycket dyr Skrbek den säsong han försvann till er hade han aldrig försvunnit till er.
Resten är jag ledsen för har drabbat just er. Alla LHF-supportrar skäms eftersom vi älskar er.
Resten är jag ledsen för har drabbat just er. Alla LHF-supportrar skäms eftersom vi älskar er.
Sv: Smrek
Vad man kunde läsa mellan raderna i tidningarna så är inte Mora speciellt heta på Smrek. Varför inte kan man ju undra? Ett och annat blindpass hör till hans negativa sidor men överlag är han absolut något man ska försöka behålla!
Mora IK är en arbetsgivare. En arbetsgivare blir glad om dom anställda är glada för då jobbar dom bra. Att räva i förhandlingar och spela ointresserad för att eventuellt få ner lönekraven bygger ju inget förtroende. Snart har vi kärntruppen kontrakterad (om dom inte får kontraktsförslag som är att likna vid förolämpningar, då drar dom också) men vi måste ha kvar topparna också. Eric J? Peter S?
Mora IK är en arbetsgivare. En arbetsgivare blir glad om dom anställda är glada för då jobbar dom bra. Att räva i förhandlingar och spela ointresserad för att eventuellt få ner lönekraven bygger ju inget förtroende. Snart har vi kärntruppen kontrakterad (om dom inte får kontraktsförslag som är att likna vid förolämpningar, då drar dom också) men vi måste ha kvar topparna också. Eric J? Peter S?
Länkar:
http://www.mik.se
http://www.mik.se
Sv: Smrek
peo m:
Det kan ju finnas skäl förutom de rent spelmässiga, skäl som vi inte känner till, till att MIK inte verkar brinna för Smrek.
MIKs styrka är ju att sätta ihop ett lag som är större en de enskilda delarna, ett lag där alla spelarna kämpar i sextio minuter.
Det är möjligt - nu spekulerar jag bara - att Smrek kanske faller ur ramen lite där? Även om jag som åskådare inte har sett några sådana tendenser.
Det kan ju finnas skäl förutom de rent spelmässiga, skäl som vi inte känner till, till att MIK inte verkar brinna för Smrek.
MIKs styrka är ju att sätta ihop ett lag som är större en de enskilda delarna, ett lag där alla spelarna kämpar i sextio minuter.
Det är möjligt - nu spekulerar jag bara - att Smrek kanske faller ur ramen lite där? Även om jag som åskådare inte har sett några sådana tendenser.
« Föregående · 699539