Brynäs passar på att göra 4-2 mot Linköping, medan vi är upptagna av annat.
Södertälje - Mora
« Föregående · 605001 Till forumet
Sv: Södertälje - Mora
Metal Guru: Allt vänder på slutet. Nu är det bara LHC som ska vända men det är väl för mycket att hoppas på.
Sv: Södertälje - Mora
NR 14 gör mål med 14 sek. kvar, och vi lämnar 14 poängen, till 17 p.
Fy 17 vad kul ;-)
Fy 17 vad kul ;-)
Sv: Södertälje - Mora
Step:
2-3 slut i Ejendals.
5-3 i öppen kasse Jönköping.
Det är bara LHC som inte skötte sig ikväll - förutom Djurgårn-Timrå som börjar 19:00. Får man hoppas på kryss där?
2-3 slut i Ejendals.
5-3 i öppen kasse Jönköping.
Det är bara LHC som inte skötte sig ikväll - förutom Djurgårn-Timrå som börjar 19:00. Får man hoppas på kryss där?
Sv: Södertälje - Mora
Metal Guru:
Tycker LHC skötte sig bra jag och såg till ge oss 3 pinnar , vi behöver ju dom mer än dom så
Tycker LHC skötte sig bra jag och såg till ge oss 3 pinnar , vi behöver ju dom mer än dom så
Sv: Södertälje - Mora
Ni som lyssnade på matchen på radio, vad hände egentligen vid straffen? Jag såg matchen på plats och såg aldrig riktigt vad som hände. Först såg det ut som om det var mål fär Tälje. Publiken jublade och blev sen helt tyst. Då antag jag att Sperrle gjort en superräddning. Och sen var det plötsligt staff. Jag hörde på tåget hem om att någon kastat en klubba.
Sv: Södertälje - Mora
MonkeyBoyF: Sperrle kastade sin klubba, förstod det som att SSK hade i princip öppet mål.
« Föregående · 605001