Timrå - Mora IK
« Föregående · 615682 Till forumet
Sv: Timrå - Mora IK
Bisittaren berömmer Moras boxplay: "Så fort Timråspelarna har skottläge går klubborna som äggvispar hos Moraspelarna".
För övrigt är det Anders Nilsson som kommenterar matchen. Jag trodde vi värvade honom från Timrå för flera år sedan.
För övrigt är det Anders Nilsson som kommenterar matchen. Jag trodde vi värvade honom från Timrå för flera år sedan.
Sv: Timrå - Mora IK
MrAce:
Är det bara Moras utvisningar som registreras på swehockey?
14.28 2 min Mora 9. BOGG, Håkan TRIP
11.40 2 min Mora 14. JOHANSSON, Eric CROSS
08.21 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders HI-ST
07.21 10 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-B
07.21 2 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-B
Eller har man mutat den ryska domaren med svensk vodka?
Är det bara Moras utvisningar som registreras på swehockey?
14.28 2 min Mora 9. BOGG, Håkan TRIP
11.40 2 min Mora 14. JOHANSSON, Eric CROSS
08.21 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders HI-ST
07.21 10 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-B
07.21 2 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-B
Eller har man mutat den ryska domaren med svensk vodka?
Sv: Timrå - Mora IK
Harri har ändrat uppställningen inför dagens match. Istället för 4st femmor har han satsat på 5st "fyror". Därför spelar MIK hela tiden med fyra utespelare.....
Sv: Timrå - Mora IK
Ola:
Knepigt, han var hemma vid lunch. Måste ätit turbo bensin till lunch då, hoppas att övriga i laget ätit något liknande!
Knepigt, han var hemma vid lunch. Måste ätit turbo bensin till lunch då, hoppas att övriga i laget ätit något liknande!
Sv: Timrå - Mora IK
Puppe:
Vad håller Token på med? Han gör ju ingen nytta i utv-båset. Det är ju inte första gången...
Vad håller Token på med? Han gör ju ingen nytta i utv-båset. Det är ju inte första gången...
Sv: Timrå - Mora IK
Puppe:
Jag tycker att Toukko ska sluta markera. Han får i alla fall inte göra det så mycket mer den här perioden.
Jag tycker att Toukko ska sluta markera. Han får i alla fall inte göra det så mycket mer den här perioden.
Sv: Timrå - Mora IK
Ville bara passa på att lyfta fram den korrekta matchtråden i god tid före kvällens match.
Sv: Timrå - Mora IK
Metal Guru:
Känns som det blir vinst idag........TIK har inte rosat marknaden på sistone.
Med nyladdade batterin så är det bara att köra igen och hoppas att målskyttet lossnar för laget.
Känns som det blir vinst idag........TIK har inte rosat marknaden på sistone.
Med nyladdade batterin så är det bara att köra igen och hoppas att målskyttet lossnar för laget.
« Föregående · 615682
Snacka om skillnad i PP-effektivitet