Timrå - Mora IK
« Föregående · 615682 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå - Mora IK
MrAce:
:-)
Tungt för Timrå när de spelat PP i 10 minuter utan att näta å sen gör Mora mål efter knappt en minuts PP.
Psykologiskt viktigt!
:-)
Tungt för Timrå när de spelat PP i 10 minuter utan att näta å sen gör Mora mål efter knappt en minuts PP.
Psykologiskt viktigt!
Sv: Timrå - Mora IK
Dalmas1: Ni har flyt, och är effektiva, skulle man kunna säga. Bara 9-4 i skott, trots fyra numerära överlägen för hemmalaget. Vi kommer igen, lita på det!
Sv: Timrå - Mora IK
Var är Fabus??? En junior med istället?? Hult alltså??? Inget fel i det, men var är denne Fabus, har han inte återkommit efter landslagsuppdraget??
Sv: Timrå - Mora IK
Jag börjar tycka rejält illa om ZZ Top efter alla dessa sittningar med webbradion. SNÄLLA NÅGON: spela in ett nytt blandband!
Sv: Timrå - Mora IK
insu:
Var det inte Nolander som spelade i nästan alla PP förra säsongen, placerad framför mål. I år verkar han inte ha lika stort förtroende, spelar han PP idag, någon som har någon koll på det?
Var det inte Nolander som spelade i nästan alla PP förra säsongen, placerad framför mål. I år verkar han inte ha lika stort förtroende, spelar han PP idag, någon som har någon koll på det?
Sv: Timrå - Mora IK
insu:
Ja, nördigare än så här blir det inte. Kan inte någon av oss skaffa en sjysst kabelTV-koppling så kan vi samlas som civiliserade människor framför TV:n istället?
Ja, nördigare än så här blir det inte. Kan inte någon av oss skaffa en sjysst kabelTV-koppling så kan vi samlas som civiliserade människor framför TV:n istället?
Sv: Timrå - Mora IK
Har våra nya spealre visat sig något ännu? Förutom Bastiansens utvisning, som jag noterade på swehockey.
Sv: Timrå - Mora IK
Nolander har ju som bekant gift sig och då tar man inte på sig några offensiva roller! Värmlandsmatematik!
Sv: Timrå - Mora IK
Steff:
Hmm nu radar Timrå upp utvisningar. Om man följer första periodens exempel betyder det att vi snart har 1-1
Hmm nu radar Timrå upp utvisningar. Om man följer första periodens exempel betyder det att vi snart har 1-1
Sv: Timrå - Mora IK
Steff:
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
Sv: Timrå - Mora IK
Dream Team:
Haha sitter på min bärbara och här får man banka på tangenterna stundtals för att dom ska reagera ;)
Haha sitter på min bärbara och här får man banka på tangenterna stundtals för att dom ska reagera ;)
Sv: Timrå - Mora IK
Självklart utan att på något vis dra några som helst slutsatser av detta, vill jag bara i all ödmjukhet påpeka att Timrå inte har gjort mål på MIK i en seriematch sedan januari.
Sv: Timrå - Mora IK
Rolig kommentar: Vad tyst det blev i hallen.. jag tyckte det blev precis lika tyst i kommentatorbåset :-)
« Föregående · 615682 · Nästa »
Snacka om skillnad i PP-effektivitet