Timrå - Mora IK
« Föregående · 616045 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå - Mora IK
mattias - 74: Om man vänder på tabelle så att den är upp & ner så ser det ju bra ut för Leksand : )
Sv: Timrå - Mora IK
MrAce: Jag tror jag går och kollar på Frölunda-Modo på C+ igen. Det blev ju mål i baken så fort jag satte mig här.
Sv: Timrå - Mora IK
Vad nu då. Ska vi spela i underläge under hela matchen eller...
faaan!!! 1-3 inte kul...
Kolla länken förresten, in å rösta!!!
faaan!!! 1-3 inte kul...
Kolla länken förresten, in å rösta!!!
Sv: Timrå - Mora IK
Men det tog i alla fall drygt fem perioder och en herrans massa utvisningar innan Timrå kunde spräcka Vehanens nolla.
Sv: Timrå - Mora IK
Jaha.
Just när man tyckte att saken i princip var klar efter att vi klarat 3 mot 5... Fan oxå.
Just när man tyckte att saken i princip var klar efter att vi klarat 3 mot 5... Fan oxå.
Sv: Timrå - Mora IK
lex: En junior, är det, lirar i J-20 och är en av stjärnorna där. Gör poäng!!
Oavsett bror eller icke, till Nisse, inte ute på hal is...
Oavsett bror eller icke, till Nisse, inte ute på hal is...
Sv: Timrå - Mora IK
Stigsson: Bang on target, man. Har precis fått igång min gamla bärbara data och dragit igång webbradion i min ensamhet.
Sv: Timrå - Mora IK
Kan inte någon frysa periodsiffrorna så att dessa blir slutresultat? SSK-DIF 2-2. Frölunda-Modo 4-3 och TIK-MIK 0-3
Skulle vara helt ok för tabellläget!
Skulle vara helt ok för tabellläget!
Sv: Timrå - Mora IK
lex: du har inte förstått taktiken - dom ska kontra in ett mål i 3-5 och då vill dom ha kvicka forwards på isen, därför sitter backarna på botbänken, dom har helt enkelt ingen nytta av dom.
Sv: Timrå - Mora IK
insu: Taktiken misslyckades hur som helst... illavarslande fortsättning att vänta. Halva back besättningen fortsatt kvar i utv båset dessutom
Sv: Timrå - Mora IK
Mr Walker: Så du är med idag också. Sitter du och chattar på nåt hotellrum i kungsbuder eller?
Sv: Timrå - Mora IK
Fiktivt inloggad vad fan är det.
Jag menar inloggad men inte fysiskt närvarande. :-)
Jag menar inloggad men inte fysiskt närvarande. :-)
Sv: Timrå - Mora IK
Jag gillar inte riktigt att Timrå får spela fem mot tre första minuten av tredje. Minns Brynäs borta.
Sv: Timrå - Mora IK
lex: Självklart går det bra eftersom jag bara varit fiktivt inloggad. Nu går jag igen och ska lägga en unge till så lyckan fortsätter troligtvis i alla fall 20 minuiter till. Låt er inte kuras av att jag är inloggad.
Sv: Timrå - Mora IK
Steff: Men webbreportern sa Boudianne,eller hur det stavas.Skit samma bara vi vinner
Sv: Timrå - Mora IK
lex:
Nu tycker jag de är övertaktiska. De vet väl att man inte får spela 2 mot 5!
Nu tycker jag de är övertaktiska. De vet väl att man inte får spela 2 mot 5!
Sv: Timrå - Mora IK
Ni missar väl inte slutet av "Bokbussen" på SVT 2 nu? Endast några få minuter kvar...
Sv: Timrå - Mora IK
Taktiskt drag att spela 3-5 nu i slutet för att slippa leda med 0-3 inför pausen
Sv: Timrå - Mora IK
38.58 2 min Mora 23. SKOGS, Thomas HOLD
38.24 2 min Mora 28. BERGSTRÖM, Calle CROSS
38.24 2 min Mora 28. BERGSTRÖM, Calle CROSS
« Föregående · 616045 · Nästa »
Ja det gör ju det :-)
Men jag går bara och väntar på att Alla i Mora Södertälje och Stockholm skall drabbas av Galna Kosjukan eller nåt :-)