Tomas Ros är siljansnäs supporter
« Föregående · 980500 Till forumet
Sv: Tomas Ros är siljansnäs supporter
henke:
..och helt plötsligt blev Bjurman och Ros ryggsmekningar på varandra nästan löjligt patetiska :-)
Hoppas de fortsätter i samma anda! Jo, faktiskt. Jag tror nämligen inte att det hjälper mot Leksands falnande popularitet att två kvällstidningsskribenter med uppenbara och övertydliga Leksandssympatier kör en dialog som den mellan Ericsson och Gardell i filmen Adam & Eva:
"-Du är bäst!"
"-Nej, du är bäst!"
"-Nej, du!
o.s.v. o.s.v.
..och helt plötsligt blev Bjurman och Ros ryggsmekningar på varandra nästan löjligt patetiska :-)
Hoppas de fortsätter i samma anda! Jo, faktiskt. Jag tror nämligen inte att det hjälper mot Leksands falnande popularitet att två kvällstidningsskribenter med uppenbara och övertydliga Leksandssympatier kör en dialog som den mellan Ericsson och Gardell i filmen Adam & Eva:
"-Du är bäst!"
"-Nej, du är bäst!"
"-Nej, du!
o.s.v. o.s.v.
« Föregående · 980500
Detta är taget från superstars.nu s forum och varför skulle dom ljuga om det!
"Aftonbladets Ros är en Leksing men han vill aldrig erkänna det. Pappans företag ligger granne med dagiset Rosen i Övermo. Ros är en gammal genuin Leksandsfamilj med egen kyrkbåt!"