Underbart!!
« Föregående · 979186 Till forumet
Sv: Underbart!!
WEPPA SÅ KLART:
Skulle nog tro att ROS har sett en hel del hockey. Sedan att han håller på Leksand är väl en av orsakerna att han hånar ( kalla det vad du vill ) Mora.
Som Journalist har jag inte mycket till övers för honom men som sagt så är han Leksing och då är det ju inte direkt hans skyldighet att gilla Mora eller hur ?
Dock gillar jag inte honom heller.
Skulle nog tro att ROS har sett en hel del hockey. Sedan att han håller på Leksand är väl en av orsakerna att han hånar ( kalla det vad du vill ) Mora.
Som Journalist har jag inte mycket till övers för honom men som sagt så är han Leksing och då är det ju inte direkt hans skyldighet att gilla Mora eller hur ?
Dock gillar jag inte honom heller.
Sv: Underbart!!
mattias - 74: Jo, självklart har han sett mycket hockey, men varför ska han håna vissa lag i sin blogg istället för att skriva något som intresserar alla istället.. Tänk bara om Ros hade skrivit något dumt om ditt LIF, inte han du väl hållt käften.. Nej, Ros verkar vara en varanndags person, vissa dagar skriver han intressanta blogg, men ibland går han över gränsen.. Men han får väl veta det att han är LIF FANS när det missar att gå upp till elitserien.. Mora slipper nog att kvala tror jag...
Sv: Underbart!!
WEPPA SÅ KLART:
Att Leksand skulle missa ES kan hända men att MIK slipper kvala tror jag inte på. Det är en rejäl uppförsbacke för er nu.
Skall understryka att jag tror vi får matcher mellan Leksand - Mora , Malmö Rögle och Björklöven - Saik. Satan vilka matcher :)
Att Leksand skulle missa ES kan hända men att MIK slipper kvala tror jag inte på. Det är en rejäl uppförsbacke för er nu.
Skall understryka att jag tror vi får matcher mellan Leksand - Mora , Malmö Rögle och Björklöven - Saik. Satan vilka matcher :)
Sv: Underbart!!
WEPPA SÅ KLART: Såg igår att Ros hade skrivit en hel sida om ett av sina favoritlag. Nämligen Djurgården. Han hatar Mora också. Jag tycker att han
är en dålig journalist som kan väldigt lite om hockey.
är en dålig journalist som kan väldigt lite om hockey.
« Föregående · 979186
Vad har hänt med www.mik.se? Kommer den igång snart igen?
WEPPA SÅ KLART